
Du har scenen.
Vi fyller setene.

Utsolgt av Breakfast

Digital dugnad
Les om fagkonferansen på kulturhus.no.

Prøv Utsolgt! Helt gratis!
Ja, jeg vil gjerne prøve Utsolgt gratis!
$
Vi er stolte over å jobbe med mange kulturaktører, her er noen av dem:

Nært og kjært
I 4 år på rad har kulturhuset hatt 20-30% vekst i antall besøkende på nettsiden, og enda viktigere – de samme tallene for omsetningen!
Ibsenhuset
Det er ikke alltid man trenger å gjøre alt på nytt. Av og til kan man bare modernisere og gjør et par justeringer her og der. Så var tilfellet med Ibsenhuset.

“Et langt og tett samarbeid med utveksling av kompetanse har sikret oss stor suksess. Vi utvikler oss sammen og har en arbeidsflyt som sikrer oss en tydelig, digital tilstedeværelse.”
Einar Schistad
Kulturhusleder, Nøtterøy Kulturhus
“Breakfast er en fryd å samarbeide med! Med lik dose profesjonalitet og kreativitet har de utfordret og inspirert oss til å modernisere både profil, kommunikasjon og digitale løsninger. Breakfast er en super sparringspartner og en verdifull samarbeidspartner for oss i videreutviklingen av Drammen Scener.”
Annikken Dahl Le Franc
Markedssjef, Drammen Scener
“Jeg sover bedre om natten, billettsalget har økt og vi har kontroll på budsjetter og planer. Vi er mer synlige enn noensinne. For oss funker Breakfast som en markedsavdeling. Også er det jo hyggelige folk, da.”
Andreas Kristiansen
Daglig leder, Wrightegaarden
Ett hus,
tre scener
Drammen har rike teatertradisjoner. En levende konsertscene har det også vært lenge i byen ved elva. Så hva skjer når disse to aktørene skal ha ny profil, samles under én identitet, men samtidig bevare sin egenart?
