video-image
Swoosh, så er det gjort.
Utfordringene i renholdsbransjen er mange, derfor ser Swoosh dagens lys. En løsning og et selskap som sørger for at renholdere skal jobbe under best mulige forhold samtidig som bedriftene får plettfritt renhold. Vi har utviklet navn, profil, nettsider, tone of voice og en hel del mer.

Swoosh, så hadde man et navn. Det kan virke tilforlatelig og enkelt, men prosessen bak et navn er ofte tidkrevende. Kriteriene til et navn kan være mange, her jaktet vi et navn som var distinkt, lett å huske, bryter med kategorien og vekker interesse. Et navn som nesten er en lyd. Lyden av rask, effektiv vask og renhold. Et navn som la føringer for det visuelle.

video-image
video-image
video-image
video-image
video-image

Fargepaletten er frisk og leken. Selv om avansert teknologi ligger til grunn for Swoosh sine løsninger, er det mennesker i sentrum. Å ta i bruk tjenesten er både smidig og effektivt for alle involverte parter. Denne lettheten er tatt inn i fargebruk, UX-design og brukeropplevelse. Swoosh skal oppleves smidig, fordi det er det. Swoosh skal oppfattes positivt, fordi man er det.

Her snakker man ofte til to målgrupper på én og samme tid. De som skal utføre en jobb og de som skal få jobben utført. Det betyr at man hele veien må understreke hva som er bra med Swoosh både med tanke på pris, verdier og visjoner, men også vise mulighetene som ligger der for de som velger å bli en Swoosher.

video-image
video-image
video-image

Det er utviklet nettsider, investorpresentasjoner, vi har bistått med søknader til Innovasjon Norge (og fått dem innvilget), strategisk design, merkevarestrategi, innhold, PR og mye, mye mer. Avansert teknologi ligger til grunn for alle digitale løsninger. Det stiller strengere krav til løsningen – den må være intuitiv og enkel å bruke, enten man har såpeglatte fingre eller blant de som taster tungt på tastaturet dagen lang.

Ønsker du å se nettsiden i sin helhet og bli kjent med det svært spennende konseptet? Da kan du klikke og kikke her, hvem vet – kanskje lar du deg friste til å bytte renholdsselskap eller starte ditt eget? Her er det store muligheter for dem som ønsker det.

Dette gjorde vi:

Strategi
Navn
Tone of Voice
Konseptutvikling
Logo
Profil
Motion
Nettside
Grafisk design
Art Direction
Tekst
UX

Nyhetsbrev
Hold deg oppdatert på alt som skjer hos oss og våre kunder. Les mer om mail-personvernsregler her
Newsletter