Med tid i fokus

For:

Urgrossisten Santrade syntes tiden var inne for ny profil og nettside. Tid ble det også til både innholdsproduksjon og digital annonsering.

Santrade er en helnorsk urgrossist etablert i 2019. Bedriften fører kjente kvalitetsmerker som Edox, Claude Bernard, Witschi og Bergeon. Produktene selges gjennom forhandlere, men også direkte til sluttkunde.

En tidsriktig profil

Med en rekke ulike kvalitetsmerker i porteføljen, trengte Santrade en fleksibel profil. Logo og visuelle elementer er derfor holdt enkle og med minimalt med farger for å kunne tilpasses ulike merker og klokker i et marked i konstant utvikling.

Kronen på verket

Logoen er ren og minimalistisk. Klokker i den prisklassen Santrade fører har ofte et unikt element klokken 12 på urskiven. Logoikonet er inspirert av dette. Det kan også minne om kronen på urverket, som er skruen på siden som brukes til å justere tiden.

Alle tiders nettside

Nettsiden er utviklet med produkt og brukervennlighet i fokus. Den er laget for å være en fin ramme for de flotte urverkene, samtidig som det skal være lett å finne favorittklokka og klikke den hjem. Nettsiden inkluderer nettbutikk. Både B2B (for forhandlere) og B2C (for sluttkunde). Nettbutikken er integrert mot Tripletex.

Selvsikker kommunikasjon

Santrade har også fått en ny tone of voice som passer merkevaren. Vi kaller den selvsikker med snert. Den har vi fått bruke i både innsalgsmateriell til utsalgssteder, poster på sosiale medier og i målrettede kampanjer på Facebook og Instagram.

Dette gjorde vi:

Strategi
Konseptutvikling
Profil
Logo
Webutvikling
Innhold
Digital rådgivning
Nyhetsbrev

Andre jobber for: