Utsolgt av Breakfast

  • 7.August.2019
  • Breakfast
Har du en scene? Da har vi lyst til å fylle setene. Utsolgt er navnet på vårt konsept for digital kommunikasjon for kulturhus og scener.
video-image

Trenger du Utsolgt?

Utsolgt er ikke en pakkeløsning. Vi kommer ikke til å selge deg noe du ikke har bruk for.  Utsolgt finner en løsning på akkurat dine utfordringer. Det begynner alltid med en grundig sjekk av dagens digitale tilstand. Er du medlem av norske kulturhus? Da får du denne sjekken helt gratis (link). Videre kan du lese mer om noe av det vi gjerne hjelper deg med.

Strategi.

Hvor vil du og hvordan skal du få det til?

Det er mye lettere å nå et mål om du vet hvor det er. Det blir enda lettere om du har en plan for hvordan du skal komme deg dit. Ekstra lett blir det om den planen utnytter dine sterkeste egenskaper. Alt det kan vi hjelpe deg med.

video-image

Digital synlighet.

Er det enkelt å få øye på deg?

Det hjelper ikke å ha verdens beste program om ingen vet om det. Vi hjelper deg med både generell synlighet og salgsfremmende arbeid. Dette gjør vi ved å sette sammen den perfekte buketten av digitale virkemidler bestående av blant annet målrettet annonsering, søkemotoroptimalisering og Google Ads.

Billettkjøp er ikke som annen netthandel.

Dynamisk retargeting er en form for målrettet annonsering som gjør det mulig å henvende seg til de som har vært inne på landingssiden, men som enda ikke har kjøpt billetter. Det er få som drar på konsert eller teater helt alene. Det påvirker kjøpsprosessen. Selv om Kari klikker på en annonse for et av arrangementene dine når hun står og venter på bussen til jobb, vil hun ofte måtte sjekke med venninnen sin før hun kan kjøpe billetter. I en hektisk hverdag er det lett å utsette og glemme. Derfor er det lurt å minne Kari på arrangementet. Dynamisk retargeting har gang på gang vist seg å ha en vesentlig effekt på billettsalg, og er derfor en viktig del av annonseringen i Utsolgt.

Profil og identitet.

Ser du så bra ut som du er?

Fargevalg, typografi og design sier mye. Spørsmålet er: sier de det de skal? Det visuelle er en essensiell del av merkevaren din. Av og til kommer vi langt med en revitalisering. Andre ganger må det en større innsats til. Vi kan hjelpe med å skape en tydelig identitet som passer deg og det du vil formidle.

Breakfast er en fryd å samarbeide med!

Annikken Dahl Le Franc, Markedssjef i Drammen Scener

Nye nettsider. Om det trengs.

Vi synes det er unødvendig å rive hele huset om alt det behøver er et nytt strøk maling. Noen ganger holder det å rydde litt i det digitale. Andre ganger bygger vi fra bunn. Uansett sørger vi for nettsider som fungerer like godt på mobil som på desktop, som du enkelt kan oppdatere selv og som selvfølgelig har full integrasjon mot billettsystemet deres.

Innhold.

Får du sagt det du vil?

Hvordan bør du snakke med publikummet ditt? I hvilken form? Hvor ofte? Og i hvilke kanaler? Godt og riktig innhold skaper engasjement. Vi hjelper deg både med å lage hensiktsmessige innholdsstrategier og å produsere innhold for å fylle dem. Bare tanken på å skrive nyhetsbrev, artikler og arrangementstekster får det til å krible i fingrene på våre tekstforfattere. Vil du ha film? Vi fikser det og.

video-image

Webanalyse.

Vet du om det du gjør fungerer?

Du sender ut nyhetsbrev, betaler for annonsering i sosiale medier og søkeord hos Google, men vet du egentlig hvilken effekt det har? Vi har folk som digger å dykke i data for å finne ut av akkurat det. Den kampanjen som fikk flest likerklikk på Facebook trenger for eksempel ikke å være den som førte til flest billettsalg. Dermed kan de digitale aktivitetene kontinuerlig tilpasses for å oppnå ønsket og best mulig resultat. Analysen gir vi deg i en hyggelig telefonsamtale eller et nettmøte, for eksempel en gang i måneden.

Er du solgt på Utsolgt? Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for akkurat ditt kulturhus eller din scene? Ta kontakt, så tar vi en prat.
Nyhetsbrev
Hold deg oppdatert på alt som skjer hos oss og våre kunder. Les mer om mail-personvernsregler her
Newsletter