
Trenger du Utsolgt?
Utsolgt er ikke en pakkeløsning. Vi kommer ikke til å selge deg noe du ikke har bruk for. Utsolgt finner en løsning på akkurat dine utfordringer. Det begynner alltid med en grundig sjekk av dagens digitale tilstand. Er du medlem av norske kulturhus? Da får du denne sjekken helt gratis (link). Videre kan du lese mer om noe av det vi gjerne hjelper deg med.
Strategi.
Hvor vil du og hvordan skal du få det til?
Det er mye lettere å nå et mål om du vet hvor det er. Det blir enda lettere om du har en plan for hvordan du skal komme deg dit. Ekstra lett blir det om den planen utnytter dine sterkeste egenskaper. Alt det kan vi hjelpe deg med.

Digital synlighet.
Er det enkelt å få øye på deg?
Det hjelper ikke å ha verdens beste program om ingen vet om det. Vi hjelper deg med både generell synlighet og salgsfremmende arbeid. Dette gjør vi ved å sette sammen den perfekte buketten av digitale virkemidler bestående av blant annet målrettet annonsering, søkemotoroptimalisering og Google Ads.
Billettkjøp er ikke som annen netthandel.
Dynamisk retargeting er en form for målrettet annonsering som gjør det mulig å henvende seg til de som har vært inne på landingssiden, men som enda ikke har kjøpt billetter. Det er få som drar på konsert eller teater helt alene. Det påvirker kjøpsprosessen. Selv om Kari klikker på en annonse for et av arrangementene dine når hun står og venter på bussen til jobb, vil hun ofte måtte sjekke med venninnen sin før hun kan kjøpe billetter. I en hektisk hverdag er det lett å utsette og glemme. Derfor er det lurt å minne Kari på arrangementet. Dynamisk retargeting har gang på gang vist seg å ha en vesentlig effekt på billettsalg, og er derfor en viktig del av annonseringen i Utsolgt.
Profil og identitet.
Ser du så bra ut som du er?
Fargevalg, typografi og design sier mye. Spørsmålet er: sier de det de skal? Det visuelle er en essensiell del av merkevaren din. Av og til kommer vi langt med en revitalisering. Andre ganger må det en større innsats til. Vi kan hjelpe med å skape en tydelig identitet som passer deg og det du vil formidle.