Digital dugnad

  • 13.September.2019
  • Breakfast
Norske Kulturhus har digital dugnad. Breakfast er med og svinger spaden.

Norske kulturhus har i år startet det de kaller en «Digital kunnskapsdugnad» for å heve kompetansenivået blant medlemmene innen digital markedsføring. I denne dugnaden har vi i Breakfast fått gleden av å bidra. Under fagkonferansen 2019 på Bølgen kulturhus holdt vi foredrag. Det ble 1,5 timer med tips og råd knyttet til de områdene medlemmene i forkant hadde definert som mest krevende.

Vi vet at digital markedsføring kan føles overveldende og at kurset vårt kan ha blitt en påminnelse om “alt jeg ikke får tid til”. Tenk heller på det som en mulighet til å starte på noe nytt. Eller til å bli enda flinkere, om du alt er godt i gang. Dette foredraget er bare begynnelsen på en rekke tiltak som skal bidra til at dere i Norske Kulturhus skal få påfyll i den digitale kunnskapssekken.

Var du ikke på foredraget? Eller kunne du tenke deg å se noen slides om igjen? Du finner hele presentasjonen under.

Målet er Utsolgt

Vi i Breakfast har hatt gleden av å jobbe med kultur og scene-kunder siden vi åpnet dørene i 2011. Gjennom dette arbeidet har vi lært masse om kombinasjonen kommunikasjon og kultur. Alt det har vi samlet i Utsolgt, vårt digitale konsept for kulturhus og scener. Er du nysgjerrig på hva vi kan gjøre for deg?

Les mer om Utsolgt her

video-image

Tilbud til Norske kulturhus

Akkurat nå har vi et tilbud til deg som er medlem av Norske kulturhus. Utsolgt starter alltid med en grundig sjekk av dagens digitale tilstand. Vi gir deg denne sjekken helt gratis og helt uforpliktende. Du får svar på hvilke tiltak som trengs og hva vi kan hjelpe deg med på veien mot det ultimate målet – målet om utsolgt.

Meld deg på her

Nyhetsbrev
Hold deg oppdatert på alt som skjer hos oss og våre kunder. Les mer om mail-personvernsregler her
Newsletter